Jultidningar

snart ska jag skicka in Kevins order på jultidningar... Han har verkligen vart jätte duktig. Sålt ihop för 6.500 kr :D Trodde inte att det skulle gå så bra eftersom han är så liten, men det gick skit bra :) Så fort han har bestämt sig för vilken sak han ska välja så ska jag skicka in det. Svårt att välja när man vill ha allting hehehe..  Sen tjänade han ihop nästan 2.500 kr kontant. Så stolt över honom så. Han har ringt till folk helt själv och frågat. Gjorde så att han bara fick sälja till dom vi känner nu när det va första gången och allt. Springa och ringa på dörrar får bli senare.. Nu ska jag fortsätta med min städning. Börjar bli riktigt fint här hemma :D I morgon funderar jag på att baka bullar. Sanna frestade mig :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback