Känns kul igen :)

Att blogg alltså.. Har faktiskt saknat det lite grann.. Är fortfarande rädd att mtt bloggande ska dra iväg för långt så jag skriver om "fel" saker, men eftersom jag har en underbar fästman <3 som stöttar mig till MAX så pratar jag så mycket med honom om det jobbiga att jag TROR att det inte är nån fara.. Sen har jag ju vänner som verkligen finns här för mig och det tackar jag för <3 Eftersom jag redan skrivit om min moster som fått tillbaka sin cancer, så kan jag fortsätta med att säga att verkar som om det går bra för henne på behandlingarna. Hon har vart så trött och mått illa nu ett tag så jag har inte pratat med henne om det. Men som jag förstått så funkar det bra. Sen är det för tidigt att säga nåt om det "tar sig" eller inte.. Det är bara att be till Gud.. Det är väldigt många som ber för henne nu och jag hoppas på bönsvar.
Idag ska jag städa lite.. Har städat i helgen men jag sparde det jobbigaste :( Håller på med det nu men jag kände att jag ville blogga lite :) Kevin har gått iväg till skolan med grannbarnen. Han har börjat gå med dom på morognen nu och det funkar jätte bra :D Klockan 9 kommer det en kompis hit och jag tänkte bjuda på frukost som innehåller NYBAKAT BRÖD... Titta sa blinda Sara till döva Jan, vad Mia kan hahahahahhahahha. Hur ofta baka jag bröd liksom? ALDRIG.. Så det ska bli jätte gott.. Nej nu rinner tiden iväg..  Hon dyker ju upp snart  =)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback