Kevins 7 års kalas <3

Idag va som sagt släkt och vänner här och firade min älsakde son som fyller 7 bast på onsdag :) Kevins moster Sandra va inte med eftersom hon är borta denna helg men hon kommer på Onsdag.. Och då följer även Kevins mormor med.. Dom kommer hit vid ett och då går vi tillsammans och hämtar kevin från skolan. Gissa vem som kommer att bli glad??? Japp.. Mycket rikitgt... JAG hahhahhaha..  Nej Kevin så klart.. Han vet inget än.. Schhh, det är en hemlis :p Tack alla som kom för att fira Kevin, han vart så nöjd och glad.. Saga va inte blyg KORS I TAKET :) Jag fick t.o.m en puss.. Nej där ljög jag,, FICK TVÅ <3 Hon bara ÄLSKADE mina negerbollar :) Lyfte upp henne till alla kakor och bullar flera gånger och varje gång valde hon en boll :) Ska man ta det som att man lyckats med dom och inte med det andra hahahhahahah.. Men hon ville inte vinka till mig när hon skulle åka hem :( Vet ni hur jag tog det? som att hon INTE ville åka hem utan det va dumma mamma och pappa som ville det ;) Nu ska jag fortsätta. Håller på och gör advent här hemma hehe.. Hade tänkt göra det i morgon, men tänk så skönt att vakna och veta att man redan gjort det :)  Hej svejs

Åter igen.. TACK FÖR IDAG <3

Kommentarer
Skrivet av: Annica

Jag skrev en komentar men kan inte se att den inte kom med?

Det är som jag säger: jag vet inte hur man gör!

är det åldern?

he he

2008-11-30 | 23:27:02

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback