Snö, snö och åter snö...

Jag gillar INTE vintern.. Jag gillar INTE snö.. Jag gillar INTE kylan.. Blä blä blä... Vill att det ska vara sommar och sol :) Sitter och väntar på att klockan ska bli kvart över nio. Ska åka in till stan fram och tillbaka och köpa vinter stövlar till Kevin. Hans fötter har växt så dom från förra året passar inte längre.. Har sett ett par skit snygga på skopunkten. Hoppas hoppas hoppas dom finns kvar och att hans storlek finns. När jag åker till Ullared så ska jag köpa nya vinter kläder åt honom och då är det lite lättare om man redan har stövlar. Då vet man ju vilken färg man ska hålla sig till.. Kevin har egentligen vinter kläder men det är så billigt där så jag kan passa på och köpa. Vem vet när man kommer dit igen :) Om Anders fick bestämma så skulle svaret bli ALDRIG !!!! Som jag skrivit förr i min blogg så HATAR Anders allt som har med Ullared att göra :) Men jag har ju lovat honom en fiskeresa i sommar, en extra lång :) Jag som HATAR att fiska hahahahah.. Men ställer han upp för mig så ställer ju sjävklart jag upp för honom... Eller kan man dra sig ur???

Nu ska jag äta en macka sen blir det som sagt stan :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback