Städ-dag

Idag är det söndag och jag ska snart börja med min städning :( Inte alls kul men det är ju ändå nåt som måste göras. Skule göra vad som helst för att byta med någon annan, typ SANNA som älskar att städa :) Vi va där igår och och hälsade på. Blev bjudna på kycklingsallad.. MUMMA :) Anders vräkte i sig hela skålen.. Nej jag skoja.. Det va SANNA som skötte den biten hahahahaha.. Hon va såååååååå hungrig. Saga va jätte blyg för mig i början som hon alltid är.. Men sen gick det bättre och bättre.. Fick en puss när vi skulle åka och det betyder guld de <3  Nu måste vi träffas lite oftare så hon inte går tillbaka till det blyga..Fick även byta blöja på henne.. Mamma Sanna sa: ja lycka till.. Och det gick sååååååååå bra sååååååååå.. Pilutta Mamma sanna <3 Dom hade så fint hemma. Stort och rymligt.. Jätte fint.. Finast va nog Sagas rum såklart :p Sen gick vi och hälsade på våran f.d kanin ELIN <3 Så kul att se henne igen och att hon har det bra.. Saga har verkligen tagit hand om henne perfekt. På vägen hem stannad vi och köpte lördags godis.. Jätte gott.. Nej nu kallar städningen på mig.. Bläääääää

TACK SANNA (MED FAMILJ) FÖR IGÅR.. JÄTTE TREVLIGT. HOPPAS VI SES SNART IGEN <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback