Tillbaka men kanske inte för att stanna

Tänkte jag skulle slänga in ett inlägg.. Känner mig lite bättre men ändå inte riktigt "frisk" eller vad man ska kalla det. Skönt att se att nån bryr sig iaf..  TACK SANNA <3
Har vart bortrest i helgen. Det va trevligt men ändå skönt att va hemma igen. Borta bra men hemma bäst. Jag behövde komma bort lite och tänka på annat. Som jag skrev så har det hänt en massa saker i mitt privatliv och det har vart jätte jobbigt och det är fortfarande jobbigt. Det har hänt så mycket på så kort tid. Min älskade Moster Tessan har fått tillbaka sin cancer och det tär på hela familjen :(  Den har dessutom spridit sig. Jag ber och ber att hon snart ska bli frisk. Vet inte vad jag gör annars. Tessan och jag har alltid stått varandra väldigt nära. Hon va min klippa när jag växte upp och hade det jobbigt hemma. Hon stod ALLTID på min sida och det va hon nog ensam om, iaf när det gäller familjen. Mina tankar går till henne och hennes familj. Tänker mycket på hennes son William som bara är 5 år <3 Tänker också på att verkligen ALLT drabbar just Tessan.. Har alltid drabbats av tråkigheter. Ska det aldrig ta slut nångång? Det va en del av de jobbiga som jag går igenom just nu. Det andra behåller jag för mig själv.  Ville bara slänga in ett inlägg och säga att jag försöker vara stark men det är inte lätt alla gånger. Det är verkligen nu man behöver sina vänner vid sin sida och det har jag <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback