Ullared = Lördag ;)

Fan va jag längtar. Ska bli så sjukt kul och åka till Ullared och handla julklappar.. Och självklart presenter till Kevin. Mammas älskling fyller 7 år snart.. Gud va stor han har blivit. Går i skolan, har tappat FEM tänder och börjar tycka att tjejer är jobbiga hahahahaa... Och nu är jultidningarna inskickade.. Eller beställningen :) Han sålde lite till där precis innan jag skickade in så det vart lite mer än 300 kr till :D Kevin är super nöjd. Tror jag det :p Han har ju verkligen vart jätte duktig. Han sa att han ville sälja igen nästa år och jag bara kände : SUCK INTE IGEN hahahahha.. Men om han vill det nästa år så ska han självklart få göra det. Gud va jga sitter och tänker på allt jag ska köpa på lördag :) Anders ska få det, mamma ska få en sån där och SAGA en liten ???? Kommer bli skiiiiit bra :D Nej nu ska jag sätta mig och kolla lite på tv innan jag lagar mat.. snart kommer grann pojken in och ska spela nintendo wii med Kevin.. Då blir det liv i luckan hehe...

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback