Är så glad..

... För allt jag har :) Glad över min familj, över mina vänner <3

Anders håller på i Kevins rum fortfarande. Känns som om det aldrig kommer att bli klart :( Men det blir det säkert... Eller?? Jag själv ska fixa och dona i mitt vardagsrum. Har köpt nya soffor :D Köpte dom från blocket. Eller rättare sagt från en annons från blocket  :) Dom är så fina. Älskar dom. Jätte billga va dom också. Dom hade satt ett jätte lågt pris för att dom skulle få sina  nya möbler och behövde bli av med dom gamla. Va iväg och hämtade dom i torsdags. Och igår va jag och köpte nya gardiner som kommer att bli snygga till nya soffan :D Köpt nya lampor också.. Kommer bli så fint när det blir klart. Och Kevins rum kommer också bli fint. Äntligen ska han få ett fint rum utan massa hål i väggen och ful färg.. Nu ska jag tillbaka till vardagsrummet och mina soffor :D


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

åååh faan, har ju glömt att sätta över money till deii :/ skicka ett mess eller ring om hur mkt de kostade. har inga pengar på mobilen , ska ladda den såfort jag fattar hur man gör, har ju bytt bank :O puss

2008-10-05 | 16:24:55
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback