Begravning :(

För en månad sn så dog Sanna Söderqvist. Jag satte ut hennes dödsannons för ett tag sen. Igår begravdes hon :( Det va jätte jobbigt.. Det va så fint i kyrkan och alla blommor.. Jätte mycket ljus överallt. Prästen läste en dikt som Sanna skrivit själv. Jätte fin :) Sen spelade dom en av Sannas favorit låtar "Sparvöga" med Marie Fredriksson. Då va det jätte svårt att hålla tårarna borta :( Va ganska mycket folk som kom. Jag led med Sannas mamma, pappa och syskon.. Dom hade det jätte tufft i kyrkan. Jag tänkte först inte gå på begravningen men det blev så ändå. Ångrar mig inte. Tyckte det kändes bra efteråt och det kändes bra att jag fick ta farväl ordentligt.

Sov gott Sanna.. Du är saknad <3



Funderar på om jag ska åka in till Uppsala en sväng men det blåser så jävla mycket. Får se hur det blir.. Åhhh snart kommer Sanna och saga hem :D


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback