Bokat tid :D

På söndag kl tolv ska jag till Sandra (inte min syster) och fixa mina naglar :) Hon är skit duktig och så får jag rabatt :D Hoppas det blir fint på mig bara hehehee.. Ska inte ha långa för då klarar jag inte av nånting. Kan inte ens knäppa mina byxor då :p Idag har jag inte gjort så mycket. Mest tagit det lugnt. Måste vila lite ibland :) I morgon blir det plugg plugg plugg för hela slanten. Sen kommer Anders hit. Han är ledig på fredag så han passar på att komma redan i morgon :) Han ska hålla på med Kevins rum så det blir klart nån gång. Längtar verkligen. Det kommer bli så fint (hoppas jag iaf) Har köpt lite nya saker till honom och nya gardiner ska upp.. Kommer säkert bli lyckat. Sen ska vi fortsätta i alla andra rum. Det längtar jag som fan till.. Speciellt mitt :D Sen att jag har så jäkla fula golv det skiter jag i.. Huvudsaken det ser bra ut på väggarna :) Helst av allt skulle jag vilja flytta till nåt eget men det tillåter INTE plånboken :( Ska gå klart skolan och sen skaffa mig ett bättre jobb.. Sen kanske :) Nej nu ska jag ringa Anders och sen ska jag krypa i säng.. Man blir trött av att inte göra ett dugg :D:D:D


Jag älskar dig av hela mitt hjärta och det vet du, men om vi är så pass bra vänner så måste vi kunna säga saker till varandra utan att det ska bli bråk. Måste kunna berätta för varandra hur vi känner. Kunna dela saker med varandra. Om vänner inte kan dela saker och ting, vad är det för mening då???? Som sagt, jag älskar dig och jag ville inte på något sätt såra dig. Ville bara va ärlig. Tycker det är tråkigt att vi ska behöva skriva till varandra i våra bloggar. Att vi efter så många år som bästa vänner fortfarande behöver SKRIVA vad vi känner för den andre. Samtidigt som jag känner att jag inte ska behöva be om ursäkt för att jag blev ledsen och sårad över det du gjorde och sa, så vill jag ändå göra det.. Antingen tog du mitt SMS på helt fel sätt eller så kan vi inte vara ärliga helt enkelt. Hoppas det är det första <3<3<3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback