Bortskämda ungar

Idag kände jag för att göra nåt kul så vi drog in till stan hämtade upp syster Emma och åkte till NICKIS =) Kevin blev jätte glad när han fick veta att vi skulle åka dit. Och hur han sprang och lekte. Svetten bara rann hehe.. Emma blev jätte glad när hon fick följa med. Hon ville följa med hem och sova över också men det får bli en annan helg. Kanske kan göra det på Höstlovet om inte mamma redan planerat nåt. Väl där inne så kom Kevin och grät som en stucken gris. Han va skit röd och BLÅ på ena kinden. En kille hade sparkat honom skit hårt. Efter ett tag så kände sig Kevin bättre. Sen va det ett par barn som gick och knuffades, slogs, brottades, tog stryptag om varandra och brydde sig inte ett skit om att det fanns andra barn där som blev rädda och blev träffade.. Mamman och pappan satt bara och glodde. Flera som gick fram och sa till pojkarna men det blev inte bättre av det. Stora va dom också, typ 12... Då kan ni tänka er dom tre ihop med barn i åldern 3-5.. Men det va ändå en tevlig dag :) Nu håller jag på med städ och disk men kände att jag ville "vila" en stund och satte mig för att skriva blogg :) Nu är vilo stunden över och disken väntar..

Ha det

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback