Hel dag i Uppsala :D

Jag åkte iväg till Uppsala iaf :) Hade det jätte trevligt. Träffade en kompis och vi käkade lunch.. Jag åkte till stan för att kolla efter en jacka till Kevin. Och jag hittade en jätte fin. Den hade kostat 349 men nu va den nere i 98 kr :D Klart som fan att jag köpte den hehehehe.. skit snygg, men jag hade gärna velat haft en storlek större men det passade ändå. Men i morgon ska jag ringa till HM på Gränby Centrum och fråga om dom har den jackan i större storlek. Köpte denna på HM på stan.. Om det finns så åker jag in fram och tillbaka och byter..
Anders sitter och spelar tv-spel.. Så rolig är han :( Men jag ska avbryta honom nu. Vill att han ska umgås med mig juh :(



Älskade ****** !!!!!!!!!!!

Jag hoppas och ber till Gud att du kommer till mig eller någon annan och låter oss hjälpa dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag vill inte förlora dig.. snälla låt oss hjälpa dig <3


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback