KLART :D

Kevins rum är äntligen målat och klart :) Nu är det bara hans saker som ska på plats och det blir av i kväll :) Det vart jätte fint men ack så lång tid det har tagit *pust* Ångrar som fan att jag inte tog före bilder :( Glömde totalt bort det. Men bilden kommer alltid finnas kvar för oss. Det va så hemskt :( Stackars Anders har inte haft det kul på sina lediga helger :) Men nu är det iaf klart och nästa helg kan vi hitta på nåt kul ist för att va hemma och spackla. Kanske åka till Sanna och hennes familj ;) Om det bjuds på kaffe, saft och glatt humör så :D Sitter och lyssnar på en massa gamla godingar. Älskar 80-90 tal. Spelade det på min 30-årsfest. Skiiiit bra :) Just nu spelas det  "Hon har ett sätt" med Christer Sandelin :) Sen blir det "Like a prayer" med Madonna.. GÖTT GÖTT GÖTT

                                   VÄLKOMMEN HEM SANNA <3




Tänk att en underbar vänskap kunde sluta så här :(


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback