Lugn och skön söndag

Är fortfarande mätt efter vår middag. Åt Tacos och det va riktigt gott :) Bjöd över Åsa men hon skulle få middags gäster så hon va tvungen att tacka nej till oss. Men hon kom över på kvällen ist. Anders är och skjutsar hem henne nu. Hon har vart här och fikat och spelat bingolotto. Gud jag har inte spelat det på hundra år. Det va trevligt men jag vann inget :( Fast jag va ett nummer ifrån att vinna 100 kr och ett nummer ifrån att vinna 500 kr. Bjöd Åsa på muffins och kaffe. Inte samma sak som Tacos men det gick i :) Va trevligt det va och se att Lotta engberg hade tagit över Bingolotto. Hon passade till programledare där. Myckt bättre än den där Gunde eller Rickard.. Fast Loket va ju klart bäst :) I morgon ska jag fortsätta göra fint här hemma. Blir så fint så :) Sen ska jag baka bullar. Börjar bli dags för det nu, har inte en bulle kvar i frysen :) Får se om jag bakar dubbel sats eller om jag nöjer mig med en. Gillar inte att baka, men det är gott att äta sen :p Det tycker även anders och Kevin :D Nu ska jag kramas med Anders. Han åker hem i morgon :( Kommer sakna honom. Det gör jag jämt..

Godnatt gott folk



Sanna: Hoppas vekligen att ni får en toppen vecka. Saknar er redan <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback