Piss väder :(

Fan va det regnar ute :( Så jäkla trist juh.. Kevin va inte på bra humör när han vaknade. Han ska nämligen till skogen med skolan idag och då är det inte kul att det regnar :( Kevin har börjat gått till skolan utan mig, men inte själv :) han går med grann-barnen. Dom är så pass stora så det funkar bra att Kevin går med dm. Höns-mamman Maria, även kallad Mia, ringer till skolan och frågar om Kevin kommit fram. Fast jag anser inte att det har nåt med att vara en hönsmamma att göra. Vill ju bara kolla så Kevin kommit fram ordentligt. Kevin tycker det är skit kul att gå med dom. Vet inte om det är det han gillar eller bara tanken att inte behöva gå med mamma längre :(

Ja eftersom det är så tråkigt väder ute så lär det inte bli nåt kul för mig som tex åka till stan och ta en fika.. Nej jag blir hemma och.... STÄDAR !!!!!! Fan va tråkigt.. Men det blir ju ett måste nu när jag håller mig inne. Har ny bokhylla så alla saker ska ställas på plats. Ska in till grannen lite senare och fråga om jag kan få tvätta en maskin eller två. Har ju fortfarande inte fått nån tvättmaskin av min "kära" hyresvärd. Men det har ju BARA gått TRE månader än så länge så den kommer nog *suck*

Nu kallar städningen på mig :(

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback