PLÄTTAR :D

Sanna frestade mig så pass mycket så det blev plättar här hemma :) Fan va gott med jordgubbssylt och grädde till det. Glass kan också va rätt gott men jag föredrar nog grädde :) Anders är här och ska hjälpa mig sätta ihop alla saker som vi köpt till Kevins rum. Hade klarat det själv men jag ville ha hit honom :p Och när han fick veta att det skulle bli plättar så tackade han ja direkt :) Nu ska Kevin borsta tänderna och gör sig klar för natten.. Hoppas han kommer upp ordentligt i morgon bitti.. Har vart lite si och så med det.. Så jäkla morgontrött..  Nej nu ska han i säng...


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Ååå vad gott med plättar! Fast jag vart sugen på våfflor nu. Tror jag ska fixa till det :)

2008-10-15 | 17:33:05
URL: http://lindalethenstrom.spaces.live.com/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback