Tvätt-Dag

Faaan va jag har tvättat idag. Passar på innan min granne tröttnar på att jag springer där inne :) Har ju fortfarande inte fått nån ny maskin och någonstans måste jag ju tvätta. Är glad så länge hon säger ja :) Men det skulle vara sååå skönt om jag fick en egen men det lär ju aldrig hända. Fattar inte varför min hyresvärd bestämde sig för att bli just hyresvärd. Han passar INTE som det.. Hör aldrig av sig när han ska, fixar inte det han ska, lovar saker som han inte håller, ändrar sina beslut hela tiden... Suck och suck igen...
Idag har jag alltså tvättat. Skulle baka en sats bullar till men det orkade jag inte :s Till middag blev det stekt potatis, bacon och stekt ägg :D Gott som fan.. Speciellt med grillkrydda på potatisen :) Kevin tyckte det va jätte gott men han åt inte så mycket. Hoppas han inte börjar bli sjuk igen :( Nästa vecka är det skol-lov.. Kevin tycker det ska bli jätte skönt :) Min lillebror och min ena lillasyster kanske kommer en dag eller två. Hoppas det för Kevin.. Han vill så gärna det. Det vill jag med. Saknar dom alla men speciellt Sandra. Hon och jag pratar nästan aldrig längre.. Tråkigt, jag känner starkt för henne.. <3

Nu tycker jag sanna och Saga ska komma hem <3 saknar dom som bara den.. Hoppas dom har det jätte skönt på semestern :)


Kommentarer
Skrivet av: johan

hummz varför massa stor reklam mitt i allt och hej föresten

2008-10-22 | 00:56:29

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback