En massa frågor- Del 1

  1. Vem är du? Maria "Mia"

2. Attityd: kan verka störig men det är jag inte :(, Snäll, Omtänksam...

3. Ålder: 30 :(

4. E-post: [email protected]

5. Hemsida: Det enda jag har är denna blogg

6. Du kommer från: Pappas snopp :)

7. Du bor: Alunda

8. Ekonomi: Fattig nu när jag pluggar :(

9. Civilstatus: Förlovad <3

10. Stjärntecken: Oxe

11. Mac eller PC? Pc

12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768

13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Internet Explorer

14. Din bästa egenskap: Sånt kan inte jag svara på :(

15. Din sämsta egenskap: Har ibland svårt att säga ifrån

16. Husdjur: Hade en kanin men hon tog sitt pick och pack och flyttade :D

17. Familj: Min familj här i Alunda är min son och min fästman (fast han bor inte här), utanför Alunda så är det mamma och tre syskon.

18. Kroppsdel du har mest nytta av: Behöver nog hela mig fast kanske lite mindre av allt hehehe

19. Kroppsdel du tycker bäst om: Mina ögon

20. Hur sover du? I min säng under täcket :)

21. Djur jag är lik: En Gris (asg) nöff nöff

22. Tror du på något? Jag tror på Gud och att min son kommer att gå långt i sitt liv :)
 
23. Religion: Kristen

24. Hårfärg: mörkblond/ljusbrun

25. Ögonfärg: Blå

26. Längd: 165

27. Vikt: Min hemlighet

28. Skostorlek: 39-40

29. Gillar: Min familj, mina vänner, skriva

30. Ogillar: Krig, orättvisa, fattigdom, mobbing och levergryta

31. Favoritmat: Potatisgratäng, kött och vitlökssmör

32. Favoritglass: Våffla med tre kulor: Blåbär, Salt-lakrits och päron *mumma*


Nu hoppas jag nån vill svara på dessa frågor, annars är det ju inte så kul :(






 


Kommentarer
Skrivet av: Camilla

sv: http://designadinblogg.se där kan du läsa hur man gör. :)

2008-09-18 | 18:38:09
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback