...

Struntar i att fortsätta med alla frågor.. Ingen som gör dom ju :( Har precis skrivit ihop en stor beställning på en massa ???? Kan inte skriva vad det är eftersom Linda (eliinasmamma.blogg.se) läser min blogg (tror jag iaf) och det ska bli en liten present till Elina :D Hahahah hon är den enda som får den gratis.. Alla andra får betala :p Men så är det här i livet.. Ibland är det orättvist :) Neej det är för att Linda vart så snäll och gullig och gjort min blogg så fin jätte många gånger.. På detta sätt kanske hon vill göra min blogg i fortsättningen också hahahahaha.. Nej jag vet att hon inte förväntar sig nåt eftersom hon tycker det är kul att göra bloggar.. Beställde bara två stycken till Kevin eftersom han redan har så många.. Skulle va kul om det kom nåt nytt att beställa..  Nej nu ska jag umgås med Kevin och Anders <3 Sen måste jag gå igenom beställningen en sista gång för att se så jag inte har missat nåt..  Sen ska jag maila in allting :D

Höres

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Haha jaa jag läser din blogg ;)

2008-09-21 | 10:39:05
URL: http://eliinasmamma.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback