Jag hade fel :(

Trodde jag va mycket bättre när det gällde min jobbiga förkylning men jag hade fel. Va bättre ett tag men det höll inte :( Jag har en jätte jobbig hosta och har jätte svårt att sova på nätterna. Hostar i stort sätt hela tiden. Jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan (jävla skit) eftersom min hosta bara skulle störa både andra och mig själv. Gick upp i morse för att ta Kevin till skolan. Hans hosta är i stort sätt helt borta. När vi skulle äta  frukost så sa Kevin att han mådde illa. Det är nog bara för att din mage är tom och hungrig sa jag. Han åt inte så bra och när det va dags att sätta på oss skorna så kräktes Kevin :( Vet inte vad han hade ätit. Han sa att det va nåt hemma hos kontaktfamiljen igår men det borde väl ha kommit redan igår då??? Iaf så mådde han inte bra så jag fick ringa skolan och berätta att Kevin inte skulle komma. Det går allt möjligt i skolan nu :(
Igår tappade Kevin en av sina framtänder där uppe. Den andra där uppe är också jätte lös, så den tappar han nog snart.. Han är sååååå söt med sin lilla glugg. Ännu sötare kommer han bli när den andra är borta också :D Nu ska jag ta nåt att äta..

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Uscha ja det är inte kul att va sjuk. Var själv och köpte hostmedicin idag så nu hoppas jag att jag blir frisk från hosta! Kramen

2008-09-15 | 18:38:23
URL: http://knaslinda.spaces.live.com/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback