Jag = sjuk

Jaha då va det min tur då. Jag är sjuk och mår inte alls bra :( Jag i stort sätt sovit hela dagen och kvällen. Nu sitter jag här och borde va trött men det är jag såklart inte.. Hoppas verkligen att jag är så pass bra så jag kan gå till skolan på måndag. Kan inte va hemma en vecka till.. Kevin är helt frisk nu och det är skönt. Det tycker han not själv också :) Han va i skolan idag och han va så nöjd med det så. Själv önskade man att man skulle va sjuk när man va lite och gick i skolan hehehehe.. Men Kevin längtar :D
Anders är här i helgen. Han fick avgöra själv om han ville komma och bli smittad :) Och tydligen så ville han det :p Han sitter och kollar på en skit tråkig film på 3:an så jag passar på att blogga lite. Fick sms från Sanna nyss om att dom sover första natten i sitt hus nu. Pirrigt tyckte hon och det kan jag förstå. Det är ju så nytt i början. Hoppas deet inte spökar bara :p Nej nu ska jag övertala min fästman att komma och lägga sig under täcket med mig. Behöver nog inte övertala honom så speciellt länge ;)

Krya på dig Maria.. Tack Maria :D

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback