Känner mig mycket bättre :D

Gud så skönt. Känner mig så mycket bättre idag. Igår kände jag mig bra också men i morse mådde jag toppen :) Om detta håller i sig så blir det skolan i morgon och det känns riktigt bra måste jag säga. Idag och i kväll ska jag plugga och göra lite uppgifter som ska lämnas in när jag kommer till skolan. Helst av allt skulle jag vilja gosa med Kevin eftersom han har vart borta hela helgen, men jag har dragit på dessa uppgifter länge nu och måste verkligen lämna in dom i morgon. Men jag hinner med en massa gos också :D Anders är och hämtar Kevin nu. Hoppas han har tappat sin otroligt lösa tand, men det har han nog inte för det skulle han nog ha sagt när han ringt hem.
Sitter och pratar men en kompis på msn. Gud va jag saknar henne. Känns som om det va flera år sen som jag träffade henne. När jag tänker efter så är det snart ett år sen :( Träffade henne när hon fyllde år förra året och det är i novomber.. Måste åka upp till henne nån helg. Det skulle va så kul. Hon har ju inte träffat Kevin på länge heller. Han har ju blivit så stor sen sist..  VI SAKNAR DIG LINDA ♥♥ ♥♥

Nu har Kevin kommit hem ♥♥  Ska pussa ihjäl honom nu :D


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback