Kevin minus två tänder :D

Idag tappade Kevin den sista framtanden. Nu har han en stor glugg i fram, hur söt som helst :) Själv tycker han inte det men det tyckte man väl själv inte heller.. Inte så kul och va tandlös hehehehe.. han la tanden i ett glas med vatten och hoppas på att tand-fén kommer i natt. Det gör hon/han nog.. Har ju kommit dom tre andra gångerna så.. Men efter denna gång så blir det inga mer nattbesök och en slant. Gör bar det med dom fyra fram tänderna. Så Kevin hoppas på många slantar eftersom det är sista gången :) Va stor min prins har blivit.. Han fyller snart 7 år och tiden har gått för fort. Hänger inte med. Tänk va konstigt egentligen. Kevin blir ett år äldre för varje år, och jag har stannat på 25 *om det ändå va så väl*. ja du, livet är konstigt ;)
Har pluggat jätte mycket i helgen.. Har suttit hela dagen idag och nu tar jag en rast och skriver lite blogg.. Har prov på tisdag om hjärtat.. i morgon ska jag till skolan och tur är väl det. Har redan missat alldeles för mycket. Skulle inte stå ut om jag va tvungen att va hemma en vecka till *pust*. Nej nu ska jag väl ligga på samma nivå som dom andra men har ju ändå missat allt dom pratat om på lektionerna och alla anteckningar. Hoppas man har nån som är snäll och låter mig ta del av vissa saker.. alla våra lärare säger ju det att man ska ta uppgifter från kamraterna om man har vart borta. Får väl se vilka som är kamrater och inte.. Vid dessa stunder så brukar ju det visa sig.. Kevin ska till sin reserv dagmamma denna vecka. Hans "riktiga" befinner sig i Spanien. Kommer hem på fredag eftermiddag. Kevin tycker om att gå till sin reserv så det blir inga problem. Sen lämnar hon honom i skolan och det funkar också bra.. Det gör alla dagmammor om dom har skolbarn hos sig. Hämtar också.. Det går jätte bra för Kevin i skolan och det känns jätte bra och höra. Och jag märker på Kevin också att han tycker det är kul :) Det är alltid roligt att höra från läraren att ens barn är duktig och kan mycket.. Man blir så stolt, men det är jag alltid <3 Nej nu ska jag plugga lite till.. Rasten är slut :D

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback