Kevin = Sjuk del 2

Kevin är som sagt  var fortfarande sjuk. Igår kom min lillebror hit för att passa Kevin som idag. Så jag kunde gå till skolan, men jag va tvungen att va hemma iaf eftersom kevin blev sämre i natt :( Han har fått en jätte jobbig hosta och höll mig vaken nästan hela natten. Jag åkte till skolan i morse för att prata med mina lärare och för att få lite information om vad jag kunde göra hemma när det gällde mina studier. Dom va verkligen förstående. Fick en massa uppgifter som jag skulle göra och sen lämna in. Och eftersom jag gör dom så skulle inte min frånvaro spela någon roll när det gäller mina betyg :) Både vår mentor och våra lärare va super gulliga.  Nu ska jag baka en super god paj med hallon :D

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback