Kevin = Sjuk del 3

Jaa visst ser du.. Kevin är fortfarande sjuk :( Feber, snorig, hostig och trött. Igår sa han att han hade ont i huvudet också. Mammas prins <3 Lider när jag ser honom sjuk. Vill att han ska vara frisk och må bra ju :( Men det är på rätt väg iaf. Hostan kommer nästan bara när han ska sova och det är ju då det är jobbigast :( Febern har gått ner men kommer och går lite som den vill.. Inte nog med det.. Jag har ont i halsen :( Så när Kevin blir frisk så kommer jag ligga sjuk säkert. Hoppas det inte blir nåt av det. Vill inte vakna upp i morgon och va sämre :S
Idag har jag hållt på med lite skolarbete och skrivit en massa brev som ska skickas i morgon. Kul och ha brevvänner :D Nej nu ska jag kolla lite på tv innan jag kryper ner i sängen..

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Nu har jag hittat vart jag ska kommentera hos dig :) Ja det är kul med brevvänner, hoppas du inte blir sämre. Kram

2008-09-10 | 20:59:22
URL: http://www.nogg.se/wolf

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback