Kevin = Sjuk

Nu är det Kevins tur att vara sjuk :( Han är förkyld som så många andra. Snorig och ont i halsen. Ingen hosta ännu(peppar peppar) men den kommer nog snart. Hoppas han inte blir så farligt sjuk. Han verkar pigg idag iaf fast han hade feber igår och tidigare i morse. Han får alvedon och vätska och han ligger nedbäddad i sin säng och spelar tv-spel. Gud hoppas jag inte blir sjuk :( jobbigt om jag skulle behöva vara hemma från skolan nu när jag äntligen kommit ikapp. Men blir jag tvungen att vara hemma med Kevin så är jag det såklart. Han går före allt.

Kevin har börjat sälja jultidningar. Jag tyckte han va för liten men han ville så gärna och vi bestämde att han bara skulle få sälja till dom vi känner. Han har redan sålt för 700 kr. Han började igår :D Jag lär köpa nåt och Anders lika så. Kevin ringde till mamma i morse och sa: Mormor, du vet Hassan som jobbar på pizzerian, han har köpt för 600 så nu får du öppna plånboken mormor hahhhahhahahhahhahahha.. Han är rolig min sötnöt <3  Nej nu ska jag kolla till sjuklingen och sen sätta mig med lite skolarbete.

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback