Ont i nacken :(

Skit ont när jag vänder och vrider på huvudet :( Dumma nacke.. Sover inte bra.. Dåliga kuddar.. Men nu vill jag har bort detta.. Nån som har tips? skit ont *snyft*

Igår åkte jag och Kevin till Uppsala för att träffa Saga <3 Suck, sanna va också med (så jävla dryg).. Gick och käkade på kina.. Så jäkla gott.. Vart så impad av Saga.. Hon bara älskade räkchipsen och friterade räkor :D Allt som hennes mamma tyckte va blä ahahhahahhaha... Klockren sötnöt <3 Saga alltså :p Gick runt lite med dm och sen åkte jag coh Kevin till Sthlm och träffade Parisa och hennes syster.. Köpte lite kläder till Kevin och han vart nöjd Men vi åkte till Uppsala idag också och köpte mera :p Dyrt men det va min prins värd <3 Satan va ont det gör :( Ska nog gå och lägga mig..

Höres


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback