Sitter i skolan

Ja det är precis vad jag gör just nu :) Väntar på att klockan ska bli kvart i nio och lektionen ska börja. Är lite nervös över nån förändring ang tiden. Det är nämligen INGEN av mina klasskompisar som kommit och flera stycken är alltid här redan tjugo över åtta.. Hoppa dom inte har kommit överens om nåt och informationen inte har nått mig pga att jag inte vart här. Får väl se om det kommer nån snart :) Fick precis veta att vi är lediga torsdag och fredag :D Perfekt för då kan jag träffa min älskade vän Sanna och hennes underbara dotter på fredag.. Hoppas Sanna fortfarande kan :) Och Sanna!!!! KEVIN HAKAR PÅ :D:D:D Vet hur mycket du saknar honom och det är ju pga honom du över huvud taget vill träffas hahahahhaha.. Men det gör inget, för va det inte för Saga så hade jag inte velat haft nåt med dig att göra :P

Nej nu får nå ta och komma *nervös*

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Va taskigt skrivet =/

2008-09-22 | 18:08:40
Skrivet av: Sagasmamma

HAHAHA sötnötar. DEJT på torsdag kl 11 ;))))pusspuss

2008-09-22 | 20:09:21
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback