Två dagar har gått...

Som jag skrivit redan så har jag ju börjat i skolan :) Allt känns bra men jag är orolig över min ekonomi. Rädd att det ska gå åt helvete nu när man inte får lika mycket pengar, men jag hoppas det löser sig. Vore ju för jävligt om jag måste hoppa av för att jag inte har råd :s

Två dagar har alltså gått och jag har kommit till en bra klass måste jag säga. Alla tog emot  mig på ett mycket bra sätt och va direkt villiga att låta mig skriva av det jag missat. Så ska det va tycker jag :D Alla våra lärare verkar bra och ja... Det känns bra helt enkelt :) Det är väldigt mycket på en gång och jag har ju missat en vecka så den måste jag ju ta igen.. Och inte så lite heller. Ena ämnet har jag 5 kapitel att ta igen.. Shit va dom har knatat på fort... Jag har ställt in mig på att få Godkänt i alla ämnen. Allt över det är bara bra... Kommer inte palla detta om jag ska lägga ner allt på att få MVG. Jag är lika glad för att klara mig och få en utbildning. Det va ett litet test idag. Själv va jag inte med på det eftersom jag inte fick ta del av de förrän igår eftermiddag. Men när alla va klara så märkte man verkligen hur sjukt besvikna en del va för att dom missat nåt eller så. Dom vart liksom arga på sig själva och sa typ: Fan va dum i huvudet jag är.. Sjukt.. Varför inte vara glad för att du klarade mycket ist för att haka upp dig på det du inte kunde eller glömde? Nej jag går in med tanken att jag ska klarar mig och sen är det som sagt bara bra om det blir högre än ett G.. Nu ska jag sova. Är såååååååååååååååå trött.. Puss på er

Tack alla ni som önskat mig lycka till och visat hur glada ni är för min skull <3

Kommentarer
Skrivet av: Sagasmamma

jojojo det funkar, vet flera som har fått ihop poäng & fått presentkort & massa roligt :)) PUSS

2008-09-04 | 22:20:07
URL: http://oosagasmammaoo.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback