Donken, solglasögon och ett litet polisförhör :D

Jag och Kevin åkte in tidigt till Uppsala igår.. Mötte upp världens bästa Sanna och Saga <3. Vi gick till donken för att njuta av en god frukost. Så jäkla gott med donken-frulle :) Och det va så länge sen sist. Hur gott som helst iaf. Åt liiiiite för mycket tror ja :p Sen gick vi runt i affärer och Sanna köpte nya solglasögon. Inte riktigt min stil på brillor men det va ju till sanna :) Jag köpte två tröjor och ett par svarta bysr till lill-kakan (Saga). Jätte söta. Hoppas hon kommer att ha användning av det.. Men det tror jag. När vi tröttnat på att gå runt så gick vi för att ta en fika. Kevin valde en jordgubbs-stubbe och jag en glass.. Gott gott :)
Oj höll på och glömma... Inne på Åhléns så vart vi förföljda utav två poliser.. Jag sa till Sanna: Jag tror polisen följer efter oss. Mycket riktigt.. Väl uppe från rulltrappan så kom poliserna fram till mig och frågade om jag möjligtvis vart inne på teknikmagasinet.. Nej svarade jag.. Helt säker frågade dom då?? Ehhh jaaa jag tror nog att jag skulle komma ihåg det.. Men så svarade jag inte dom hehehe.. Nej jag har inte vart in sa jag igen.. Bara en snabbis kanske??? Men va fan.. Nej inte en snabbis heller.. Då va jag ju bara tvungen att fråga varför dom undrade det.. Då stämde vi överens med personerna som vart in där och köpt nån slags av PISTOL... Skojar du eller liksom.. Hallå där.. Ja visst ser du.. Jag och Sanna tar med oss barnen på stan och köper pistoler.. Jag vart så paff så jag började skratta när jag berättade för Sanna va polisen ville :) Men men.. Dom måste ju fråga...

Nu ska jag kolla lite på tv.. Min sisa lediga dag på långledigheten... :(

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

Saga har sina nya byxor på sig idag på dagis, med den randiga nya t-hirten, och under t-shirten har hon en grå tjocktröja (matchar efterssom att det är rosa-svart-vitt-grått i tröjan) hon ser asball ut, ska försöka komma ihåg att ta en bild och lägga ut sen ;) puss på dej

2009-04-21 | 11:24:25
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Skrivet av: karin

hejsan min dotter.ett stort grattis på din dag önskar jag dig.hoppas du får många pussar,kramar från din son kevin.vi ses ikväll vid kvarnen.puss kram från din mamma/karin

2009-04-22 | 08:21:09

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback