Första passet :)

Ska snart åka till mitt nya jobb.. Som sagt så tackade jag JA till det.. Hoppas jag inte behöver ångra det :) Jag hoppas att jag ska trivas lika bra som på snickarn.. Men det hade ju vart perfekt om KRISTIN och NETTAN hade jobbat där också :p Jag är lite nervös.. Tänk om det inte är bra där.. Tänk om personalen inte alls vill ha mig där.. Kanske är jätte tjuriga.. Nej nu får jag sluta tänka så.. Jag ska dit idag och det kommer att gå jätte bra :)


Tack älskade lillebror för att du passar Kevin <3

Kommentarer
Skrivet av: gerd

Hejsvejs!

Hoppas det gick bra på nya jobbet och att du fick roliga arbetskompisar.

Ha det bra

Kram Gerd

2009-04-06 | 18:29:35

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback