Friskis & Svettis

I onsdags va jag och skaffade mig ett gymkort på friskis & svettis :) Skaffade ett årskort direkt.. Då har man det klart liksom. Jag och Kristin ska börja träna (om hon skaffar ett kort nån gång). Kommer säkert bli jätte jobbigt i början men det går bättre och bättre sen :) Nog många gånger som Kristin kommer att få tjata för att få med mig hahahahaha.. Min bästa kompis heter LATHET :D Jag funderar på om jag ska tjuvstarta lite på söndag. Min moster Tessan kommer ev till Uppsala och då ville hon träffa mig. kanske kan lura iväg henne dit :) Hon behöver röra på sig *asg*..  Pratade med mamma om min lille bror ville börja där men det ville han inte :/ Ska fråga lillsyrran också.. Kan va bra för henne. Hon fyller 18 år den 15 april.. Stora tjejen.. Vet inte om hon läser min blogg hela tiden så jag vågar inte skriva va hon ska få av mig i present.. Men hon kommer nog bli jätte glad tror jag.. :) Men jag jobbar på hennes födelsedag :( Dagen efter också.. Men den 18:e ska jag ta ut henne på KROGEN :) Men jag ahr inte bestämt mig än om det blir krogen i Uppsala eller i Sthlm. Kanske drar med mig henne dit och träffar Parisa :) Sandra gillar Parisa.. har hon alltid gjort :) Eller om vi åker på nån kryssning :) Vad det än blir så VET jag att hon kommer att bli jätte glad. Det här har hon väntat på kan jag lova :) Min lille bror fyller 17 i Augusti.. Han sa för ett tg sen: Jag längtar tills jag fyller 18.. varför då undrade jag.. Då svarade han: Jo för då ska jag och Anders (min Anders) dricka öl och gå på Fredman´s  HA HA HA HA HA HA HA HA... Fredman´s finns liksom inte längre.. Han hade hört en reklam snutt på radion för länge sen om: Kom till oss på Fredman´s :) Stackars liten som gått och väntat på att få åka dit :p Men det finns säkert nåt ställe som dom kan gå till :)

Nu ska jag kramas lite med Kevin och vänta på att Anders kommer <3

Kommentarer
Skrivet av: Gunsan

Happy Training:)

2009-04-04 | 08:31:11

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback