♥♥ GRATTIS MIN ÄLSKADE SYSTER ♥♥

Min älskade syster SANDRA fyller 18 år idag :) Tänk va tiden går fort. Jag va så glad och lycklig när mamma kom hem med henne från BB.. Jag hade äntligen fått ett syskon som jag längtat efter. Sandra har alltid vart mycket speciell för mig och kommer alltid att vara det. Hon ligger mig varmt om hjärtat. Älskar såklart alla mina syskon, men Sandra... Ja det går inte och förklarar.. Hon är mig närmast. Vi bråkar ibland.. Och ibland kan det bli lite för ofta, men vi älskar varandra och det är huvudsaken ♥ Jag jobbar i kväll. Jag försökte få ledigt men det gick inte. Det gör ont i mig att jag missar hennes födelsedag, men hon förstår.. Och på fredag åker jag, Anders och Kevin till henne och firar extra mycket ist..

SANDRA !!!

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Grattis min älskade syster på din 18 årsdag. Jag önskar dig ALL lycka i framtiden. Jag vet att du kommer att få ett bra och lyckligt liv. Jag önskar att jag kunde vara där idag men vi ses på Fredag.. Älskar dig ♥♥♥

Kommentarer
Skrivet av: Sandra

Tack så mkt för det syster... Du är den bästa som finns i mitt hjärta men jag vet att jag inte säger de till dig så mkt... Men du ska veta att jag älskar er Tacka Anders för smset jag fick av honom på mammas mobil hehehehe =)

2009-04-15 | 21:59:39
Skrivet av: Anonym

Tack så mkt för det syster... Du är den bästa som finns i mitt hjärta men jag vet att jag inte säger de till dig så mkt... Men du ska veta att jag älskar er Tacka Anders för smset jag fick av honom på mammas mobil hehehehe =)

2009-04-15 | 22:18:36

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback