Ja må JAG leva, ja må JAG leva :)

Jaha.. Va ett helt år äldre när jag vaknade i morse hahahaha.. Eller som Kevin sa: Tänk va ett år går fort mamma, bara på en natt :) Sen sa han: Hur gammal är du nu.. Jag va 30 igår, va kommer efter 30 sa jag... Kevin: ehh, hmm kanske 60 :) HAHAHAHAHAHAHHA.. Min älskade lilla nöt <3 Mamma och min lilla syster Emma kom och grattade mig :) Jag vart jätte glad, men jag tyckte det va tråkigt att inte Sandra och Daniel kunde va med.. Dom va i skolan men Emma hade haft lite ont i magen.. Jag fick JÄTTE fina blommor. Mina favvo blommor.. TULPANER !!!!! Två olika sorters.. Jag vart super glad eftersom jag ÄLSKAR tulpaner och det finns ju bara och få tag på en viss period. Och den tar väl slut snart tror jag :/ Kommer verkligen sakna dom *s*.. Klart alla tycker om rosor men jag vill helst ha tulpaner.. Kanske inte är normal :p Nej nu ska jag tömma diskmaskinen och prata med Kevin om va vi ska äta till middag.. Vet nog va han väljer: Kebab eller tacos.. Då blir det nog kebab :p

Tack till alla er som grattat mig <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback