Jag blir så arg...

Fattar inte varför du ringer mig när du bara vill bråka.. Är du så rastlös??? Sluta ring mig om du inte vill nåt annat än att ställa till med problem.. Orkar inte med det här längre.. Så jävla less på dig och ditt jävla humör...
------------------------------------------------------------------------------------------

I morgon ska jag och Kevin åka in till stan och träffa Sanna och Saga :) Ska bli så kul och träffa dom igen. Det va ett bra tag sen.. Måste bara pussa på Saga.. Lilla go ungen <3 Sen får jag ju klappa lite på magen.. Inte Sagas mage då rå utan Sannas :) Varför då??? För att det ligger en bebis där inne såklart :p Kan ju inte gärna ta ut bebisen för att gosa så då får det bli några klapp/smek på magen.. Nu är det dags att laga mat..

Puss hej

Kommentarer
Skrivet av: SusannaPlahn

haha, är så less på att vara pregnant nu baby, så har du någe trolleritrix i bakfickan så får du gärna trolla ut han och gosa med honom i MASSOR <3 haha. Ses imorgon baby :)) pussar

2009-04-19 | 19:23:54
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback