Ledig dag = Städ dag :)

Japp så är det.. Det man inte hinner (läs orkar) när man jobbar får man pyssla med när man är ledig ist.. Är huvudet dumt  så får kroppen lida :p. Klart jag önskar att man kunde ha gjort detta typ igår eller nåt så man kunde få njuta av sin lediga dag men shit the same  :) I morgon är det skärtorsdag och jag jobbar från 7 till 15. När jag kommer hem ska jag mysa lite med Kevin innan han drar iväg till kontaktfamiljen. Han kommer inte hem förrän på måndag.. Han kommer ha en massa skoj där. Dom skulle på påskfest och sen skulle dom ha fest också :) En annan får jobba hahahaha... Vill också gå på fest *suck*. Men jag kommer nog kunna lyssna på lite fest iaf är jag rädd.. Dom ska ha karaoke (stavning) här nere på fredag kväll och det lär ju höras upp till mig :( Kul om dom håller på till tre även denna gång när jag måste upp fem :/ Men men.. Jag visste ju redan när jag flyttade in här att dom hade typ trubadur ibland. Men karaoke har dom börjat med nu. Detta är andra gången.. Men det är sagt att det ska pågå till 01:00 och inte till 03:00... Fortsätter dom så säger jag till.. Jag må vara en jobbig hyresgäst som gnäller men det ger jag faaaan i.. Dom skiter i mig så då skiter jag i dom :D Sen är jag ingen gnällig hyresgäst för den delen.. Tar emot både det ena och det andra.. Men det är inte kul om man ska upp fem och det står en massa idioter och gapar och skriker kl tre.. Är det sagt ett så är det.. Där med basta *asg*.. Nej jag lär väl fortsätta lite med städningen så det blir klart nån gång :) Kevin och Daniel är ute och spelar fotboll (som vanligt) och snart ska jag börja med maten..

Hejsvejs

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback