Påskdagen och trötta ögon

Trötta ögon.. Ja det är bara förnamnet.. Gud va trött jag va när klockan ringde i morse. Ändå gick jag upp en timme senare än vanligt när jag jobbar dag. Och jag gick inte och la mig så sent heller.. Vet inte va det är.. Somnade på bussen. Det brukar jag göra men sen efter det blir jag pigg. Men inte idag.. Är hur trött som helst :/ Önskar att klockan kunde bli tre nån gång så jag fick åka hem.. Skulle kunna somna när som helst. Det är ju inte så bra att lägga sig när man kommer hem heller men det kommer jag nog göra iaf.. Gör inget att jag får lite svårt att somna i kväll.. Börjar inte förrän kvart i tre i morgon så :) Jobbat hela påsken förutom långfredan.. Blir pengar det :) Kan jag behöva.. Är fortfarande lite nervös över min ekonomi nu när jag gått ner i procent.. Men jag hopopas att det ska bli bra iaf..  Nej rasten börjar ta slut...


Grattis kära Barbro på 70 årsdagen..


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback