Slut på påsklovet

Då va påsken slut för denna gång och i morgon börjar skolan igen. Idag va Anders och hämtade Kevin. Han har vart borta sen i torsdags.. Har verkligen saknat honom. Pratat med honom i stort sett varje dag.. Han har haft det jätte bra.. Så nu är han hemma med Anders. Jag jobbar i kväll och Kevin sover när jag kommer hem. Men jag tror att jag snor en puss iaf :p Sen i morgon bitti så får jag säkert en MASSA kramar och pussar :) Och så vill han säkert ha sitt påskägg. Men det får han efter skolan :) Han kommer nog bli lite chockad när han öppnar och ser innehållet.. Det finns nämligen inget godis i ägget.. Jag och Anders har bestämt oss för att ge honom ett presentkort så han får köpa ett spel. Kevin har ändå fått så mycket godis redan så jag tror att han kommer att bli JÄTTE GLAD.. Han tycker det är jätte kul att åka iväg och köpa ett nytt spel...
Guuuuuud va ont i huvudet jag har :( Känns som om hela skallen ska sprängas :/ Och ingen tablett finns det här heller.. Får hålla ut tills jag kommer hem vid tio. Detta är ingen huvudvärk som kommer att släppa utan en tablett.. Det känns verkligen.. Nej vila ögonen innan rasten tar slut..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback