Snart är April månad slut

Tiden bara rinner iväg :/ Känns inte som om jag hinner med riktigt *s*. Sitter på jobbet och har rast. Fast den är snart slut.. Rasten alltså ;) Har jobbat i helgen och jobbar även i morgon.. Skönt att jag nästan bara jobbar kvällar. Inga tidiga mornar :D Fast jag går ju upp med Kevin iaf.. Eftersom han ska till skolan. Men jag har valet att gå och lägga mig igen om jag vill.. Men det gör jag faktiskt inte.. Känns inte som om det är likt mig hahahaha.. Jag som alltid har ÄLSKAT att sova :) Va hem till mamma innan jobbet. Moster Gerd, kusin Linda med kille och moster Tessan med man kom för att fira mig i efterskott :) Trevligt.. Fick en lampa (som jag glömde hos mamma). Ska bli kul att se hur den ser ut när den är ihopsatt... Kunde inte riktigt föreställa mig.. Det va ingen bra bild på den heller :/ Nej nu är rasten slut..

Hej svejs..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback