2 Veckor kvar

Då har jag haft två veckor semester då.. Tiden går fort.. Har som sagt två veckor kvar :) Men nästa vecka går ju nästan bort.. Kevin börjar på fotbolls skolan då.. Och då måste man ju va hemma hela dagarna.. Kan inte åka iväg nån längre tur.. Så nästa vecka ändå (sista veckan för er som inte kunde räkna ut det) så HOPPAS jag att vi drar iväg på nåt.. Annars kan jag verkligen säga att vi bara vart hemma på semestern.. Och det har jag tröttnat på att svara.. Jag har gett en jävla massa förslag men det är inget som har vart tillräckligt intressant för Anders :( Så jag har gett honom uppgiften att fixa ihop nånting.. Han har hela tiden sagt att vi kommer att hitta på nåt.. Men tiden fortsätter att knalla på och än har inget hänt.. Och som sagt så är det fotbolls skola nästa vecka och sen är det ju bara en vecka kvar :( Jag hoppas för hans skull att nånting blir av.. Eftersom han hela tiden har sagt: Vi kommer att åka iväg på nåt, det kommer att bli av, jag lovar.. Svårt att tro när jag ser hela semester rulla iväg och här sitter vi.. KVAR HEMMA !!! Tråkigt för Kevin också att inte få göra nåt roligt.. Nu har han fått gjort saker ändå.. Men jag vill åka iväg flera dagar på nåt.. Men men..Blir det så blir det.. Nej nu ska jag försöka att lägga det åt sidan.. Ta en dusch och kolla lite på tv..


Arvid och Sofie !!!

Mina tankar går till er. Livet är så orättvist många gånger och detta är så grymt.. Jag är så ledsen fär eran skull. Även om det inte är någon tröst just nu så VET jag att ni kommer att ta er igenom detta tillsammans.. Skickar en massa kramar till er båda.. <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback