Då va det dags igen då...

Jaha.. Då va semestern slut då. Börjar jobba kl tre idag. Skönt att jobba ett kvälls pass det första man gör, då slipper man ju gå upp så tidigt :) Haft det bra på semestern, även fast vi inte gjort nåt speciellt. Det har vart underbart att vara med Kevin.. Och Anders såklart :) Och Kevin har vart riktigt nöjd över att få va ledig med mamma. I morgon börjar han i 1:an.. Min lilla stora pojke <3 Och idag har vi fått besked om att Kevin har fått en plats på skolans fritids och gissa om Kevin blev galen av lycka :) Det här har han verkligen väntat länge på. Han har velat gå på fritids enda sen han började på sexårs-verksamheten första gången (han har gått om den, så egentligen skulle han börja 2:an nu).. Så idag ringde jag till dagmamman och meddelade att Kevin slutar..  Första fritids dagen blir på onsdag och jag är övertygad om att detta kommer att bli jätte bra för Kevin <3

Nej man kanske ska duscha och göra sig i ordning..


Kommentarer
Skrivet av: Gunsan

Hej Maria..

Som svar på din fråga... Klart du får länka o ta en bild:)

Ha en bra dag/Gunsan

2009-08-22 | 09:27:31
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati
Skrivet av: Anonym

OOOOJJ VILKEN FANTASTISKT FIIIIN DESIGN DU HAR PÅ BLOGGEN BABY <3

2009-08-22 | 13:27:32
Skrivet av: FruPlahn

från mig alltså ;)

2009-08-22 | 13:28:01
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback