En vecka kvar :(

Vill ha mer semester :( Fyra veckor går så jäkla fort.. Anders har en vecka mer än mig och jag är jätte avis.. Men men.. Nu har jag en vecka kvar och då ska jag njuta riktigt ordentligt.. Fast jag vet inte va vi ska hitta på än :p Men det ordnar sig nog :) I morgon ska jag på begravning iaf :( Aldrig kul :/ Men tyvärr nödvändigt.. alla ska vi den vägen vandra.. En del för tidigt och en det försent.. Och med det menar jag att det finns så många gamla som har ont och lider och som borde få somna in :(
Idag har jag vart in till Uppsala med Kevin <3 Vi träffade Nettan och käkade på china :) Gud va gott det va *mumma* men som vanligt så åt man för mycket och för fort :/ Sen åkte jag coh Kevin hem till Alunda. Åkte hem till Åsa och hälsade på. Där vart vi kvar ett antal timmar. Anders kom dit och vi åt mat tillsammans.. Kyckling och ris :) Och kladdkaka efteråt.. Med GRÄDDE :p Fast Åsa ville va glass till.. Passar bättre med grädde tycker jag ;) Kevin valde blåbärspaj med vaniljsås inne hos en kompis :) Det va säkert också gott.. Nu ligger han och sover så gott.. Små snarkar lite hör jag :) Solen har lyst hela dagen.. Passar på att komma tillbaka när semestern snart är slut.. Typiskt det där *s* Börjar känna mig lite trött.. Anders sitter och gör massa quiz på facebook.. Han har riktigt fastnat där och det är lätt att man gör det.. Vissa är kul och vissa tråkiga.. Sen finns det dom som är så jäkla barnsliga så dom är inte värda att kolla på ens :/ Nej nu blir det en dusch.. Sen sängen.. 
                         
                             GODNATT GOTT FOLK :)

FAN VA BESVIKEN JAG ÄR PÅ DIG. JAG HAR VERKLLIGEN FÖRSÖKT ALLT JAG KAN FÖR ATT FÅ DIG ATT FÖRSTÅ.. OCH FÖR ATT HITTA EN LÖSNING.. MEN DU SKITER FULLSTÄNDIGT I VAD JAG SÄGER.. DU ÄR OTREVLIG OCH RIKTGIT OMOGEN.. SNACKA OM ATT BARA BRY SIG OM SIG SJÄLV.. MEN NU HAR JAG SOM SAGT GJORT VAD JAG KAN OCH DU VILL INTE LÖSA DETTA.. SÅ TYVÄRR.. JAG MÅSTE VÄNDA MIG TILL HYRESVÄRDEN.. NÅT JAG INTE VILLE GÖRA MEN.. NU BLIR JAG TVUNGEN.. SORRY


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback