Hatar Pengar :(

Fan att det ska få finnas nåt som heter pengar.. Blir så jäkla less.. Alltid när man vill göra nåt extra så har man inte råd. Fick skit dålig lön, men det får jag ju jämt :/ Har suttit och betalat räkningar nu, alltid lika kul.. NOT.. Men tyvärr så måste man betala. Jätte kul och se hur pengarna bara försvinner :( Men jag SKA åka på kryssning iaf.. Det får jag ta mig råd till.. Hur ofta åker jag på nåt? Typ aldrig.. Funderar på om jag ska börja jobba som kontaktperson och ledsagare igen. Ha nåt att göra på dagarna innan jag börjar jobba på mitt vanliga.. Får man lite mer klirr i kassan iaf, inte för att det är sååå mycket extra men lite :) Ska ringa min kontakt inom kommunen och fråga om hon har nåt till mig :) Hoppas verkligen det, för så här kan jag inte ha det.. Men jag ska väl inte klaga egentligen...? Finns ju dom som har det mycket värre. Anders tex :( Firman han jobbar åt har gått i konkurs :( Så han är väldigt orolig nu över allt.. Och det kan man ju förstå.. Inte kul att bli arbetslös.. Och även om det finns soc att gå till så skiter dom fullständigt i vad du har för räkningar. Dom tar bara hänsyn till det viktigaste.. Sen om du har en massa annat att betala skiter dom i.. Men soc är ju inte det man väljer först om man säger så.. Hoppas det löser sig för Anders iaf..

Nu ska jag äta frukost :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback