Kevin = Sjuk :(

Skulle ha jobbat i kväll, men Kevin är sjuk :( Han är förkyld..  Man blir lite nervös nu när man hör så mycket om svininfluensan (stavning).. Men Kevin är ju mest bara snorig.. Men i hans skola vill dom att man är hemma.. Om han inte blir värre i morgon så får han faktiskt gå till skolan. Kan inte vara hemma från jobbet bara för att Kevin är lite snorig.. Det har jag inte råd med.. Just nu ligger Kevin i soffan med täcke och kudde och kollar på film.. Hoppas hoppas han inte blir mer sjuk... Och jag vill inte blir sjuk.. Ska ju på kryssning nästa vecka :) Faan va kul det ska bli.. Längtar jätte mycket :)

Nu: Kolla på film med min lille sjukling :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback