100% Kevins dag <3

Jajjamänsan.. Idag är det Kevins dag då han fyller 8 år :) I morse gjorde jag en liten bakelse och satte 8 små ljus i den och gick in för att sjunga.. Min röst är väl inte den bästa men det bjöd jag på såklart :) Han blev så glad och sa: Men mamma va du är snäll, och paket får jag också.. Oj oj oj va jag måste ha vart snäll då ;) Paketet innehöll ett x-box spel som han kollat på och önskat sig.. Så det vart han jätte glad för. Klockan sju ringde telefonen.. Det va mormor och gänget som ville sjunga och gratta.. Man hörde att alla sjöng men mest hörde man Daniel som inte har pojkröst längre ;) Kevin ska dit efter skolan då jag jobbar i kväll :( Känns jätte tråkigt. Försökte få ledigt men det gick inte.. Första gången som jag är ifrån honom på hans födelsedag :( Men han kommer få det bra hos mormor.. Dom skulle fira honom ordentligt och han själv tyckte det kändes bra :) Jag jobbar till kvart i nio och sen är jag ledig i morgon.. Vi får gosa och mysa i morgon ist <3


GRATTIS MAMMAS ÄLSKADE PRINS <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback