21 December 2009

Snart är det julafton :) I morgon ska jag handla massa julklappar. Ledig så det passar bra.. Sen jobbar jag kväll på onsdag och ledig på julafton :) Firar hemma hos mamma. Ingen aning om Anders firar med oss eller med sin familj i Söderfors. Det lär visa sig.. Är på jobbet. Fick gå in tidigare idag då det fattades personal. Slutar kvart i nio i kväll.. Kevin är hos sin mormor :) I morgon har Kevin avslutning. Sen blir det jullov.. Vissa dagar kommer han tyvärr vara tvungen att gå på fritids eftersom jag INTE har jullov från mitt jobb :( Men han gillar att vara på fritids och han kommer inte vara ensam.. Många barn som behöver va där även på loven.. Nu är rasten slut..


Hejsvejs

Kommentarer
Skrivet av: sara

h så skönt att du fick vara ledig på julafton!

sj så jobbar jag till 4!

God jul snuttan!

2009-12-22 | 10:47:49

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback