4:e Advent

Tiden rullar iväg. Idag är det som sagt 4:e advent redan.. Fyra dagar kvar till julafton. Känner mig stressad.. Måste ju hinna klart allt.. Julklappar ska köpas och slås in, mat ska handlas och lagas.. Granen ska jag och Kevin klä idag när jag kommer hem :) Så mysigt.. Sen ska vi fika och rå om varandra.. Mammas stora prins <3 Sitter på jobbet och har rast.. Är hur trött som helst. Slutar halv tre så det är inte så lång tid kvar.. Men jag får vänta på bussen i 50 minuter :( Inte kul alls.. Speciellt inte i detta väder.. Snön bara strömmar ner.. SLUTA SNÖA.. Det räcker :/

Kommentarer
Skrivet av: anna

Hoppas ni hann med julgransklädning och att ni hann mysa.'

Vi ser framemot nyår med Kevan! Hälsa honom

Kram

2009-12-20 | 21:29:40

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback