Älskade "pappa" Rune

Tänker på Rune hela tiden. Har gråtit, bett till Gud, gråtit och bett lite till.. Gud hör min bön, gör Rune frisk.. Låt honom komma tillbaka som just Rune... Pratar med Inga-Rose (Runes fru) flera gånger om dagen för att få veta hur det är med Rune.. Just nu är läget oförändrat. Han är nersövd, det bästa för honom just nu.. I morgon ska jag åka dit och hälsa på. Känns underbart att få bli räknad som en av dom närmsta.. Är ju egentligen inte ens släkt med Rune.. Men han är och kommer alltid att vara min "pappa" Rune <3 Tänker mycket på Inga-Rose också.. Hur hon har det och hur hon mår..


Orkar inte skriva så mycket mer.. Avslutar med detta...



Ett läkande ljus- En dikt av Siv Andersson !!!

Jag önskar jag hade en sådan förmåga, att tända en hälsans läkande låga. Då skulle den särskilt för dig få brinna. Få allt det onda att helt försvinna. Den skulle se till att kurvan vänder och att du får omsorg av goda händer. Dag och natt hos dig den skulle vaka och ge dig all kraft att få hälsan tillbaka...


Jag älskar dig Rune <3


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback