Bättre sent än aldrig ;)

Har inte bloggat på ett bra tag nu, men som jag skrev i min rubrik: Bättre sent än aldrig.. Har inte haft så mycket att skriva om mer än att jag fortfarande lider av min otroligt jobbiga hosta :( Men jag måste erkänna att det börjar bli lite bättre.. Sist jag skrev så skulle jag till doktorn.. Jag fick två nya mediciner och jag tycker väl egentligen inte att dom hjälpt mig nåt.. Tycker mer att anledningen till att jag börjar bli bättre är för att det börjar gå ur kroppen min.. På dagarna ska jag ta slemlösande och natte tid hostdämpande.. Tycker det säger emot sig själv lite :/ Min kropp måste ju tycka att det krockar lite.. Vet inte om den ska slemma loss eller dämpa ner :( Men som sagt, det börjar bli bättre.. jag har iaf börjat jobba igen.. Började kanske liiiite för tidigt men det kan inte hjälpas.. Skulle egentligen ha vart ledig i helgen och i måndags men jag gick in och jobbade extra.. Så jag förlorar inte så mycket pengar denna gång.. Och det känns underbart.. Speciellt nu i juletid. Har inte köpt en ända julklapp.. Har ju legat sjuk så jag har ju en ursäkt iaf :) Lär väl vara ute i sista sekunden.. Alltid lika kul.. NOT...

Nej man kanske skulle ta lite medicin och vila lite..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback