Börjar tröttna nu :(

Det kan man ju lugnt påstå.. Att jag börjar tröttna nu.. Tröttna på att vara sjuk :( Räcker det inte nu? Jag har fan inte råd med det här.. Det är jul snart och jag vet att jag kommer att få en pissig lön även denna månad.. Hade verkligen hoppats på att jag skulle slippa va hemma för egen räkning eller för Kevin.. Jag vet att jag borde tänka mer på min hälsa och bla bla bla.. Men det är svårt när man är ensamstående.. Då måste man tänka på ekonomin :(
Har knappt fått sova nånting i natt :( Hostar hela tiden.. Orkar inte.. Har så jäkla ont i mage och revben.. Känns som en stor träningsvärk.. Ont i halsen efter alla hosta.. Är hur röd som helst.. Och det är bara för att jag hostat sönder mig typ.. Kräks nattetid för att jag inte hinner andas mellan hostanfallen :( Jag kontaktade ju min husläkare i fredags. Då skrev han ut brustabletter till mig som är slemlösande.. Skulle hjälpa mig att få upp allt som behöver få komma upp.. Men sen då? jag måste ju få nåt för själva hostan.. jag kan ju för fan inte sova på nätterna.. Väntar på att vårdcentralen ska öppna så jag kan ringa och beställa tid..


Nu har jag ringt.. Ska dit 10.30.. Hoppas jag får nån dunderkur nu

Kommentarer
Skrivet av: sara

tycker så synd om dig gumman! Vet hur d e med jobb o barn! Hoppas att allt blir bra snart!

2009-12-15 | 13:27:41
URL: http://kigoziboyz.blogspot.com

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback